خدمات پرستاری در منزل تهران

.....................



خدمات پرستاری در منزل تهران

ساکنین تمام مناطق تهران می توانند از خدمات نگهداری سالمند در منزل ، اعزام پرستار کودک ،  پرستار سالمند در منزل ، پرستار سالمند ، پرستار کودک در منزل استفاده کنند.برای اطلاع از هزینه نگهداری کودک در منزل تهران و مراقبت از بیمار در منزل به سایت کلینز مراجعه کنید.

بیشترین نگرانی کودکان در دوران کودکی دور شدن ازمادر و یا مراقب و پرستار خود و یا هر فردی که مسئول مراقبت از اوست ، می باشد . و این جدایی از مادر یا مراقب ، کودک را دچار اضطراب می کند. کودک این اضطراب را با رفتارهای مختلف از قبیل گریه کردن ، چسبیدن به مادر یا مراقب ، پرخاشگری و گاه در قالب کابوس های شبانه نشان می دهد. اگرچه نمود این نوع اضطراب و میزان شدت آن در کودکان یکسان نیست ، ولی یکی ازمراحلی است که در رشد عاطفی هیجانی کودک طبیعی محسوب می شود و اغلب کودکان از دور شدن ازمادر ویا مراقب خود دچار این اضطراب و نگرانی می شوند.

این نوع اضطراب معمولا مادر و یا مراقب را نیز مضطرب و ناراحت می کند و برای مقابله درست با این مرحله ،مراقب کودک نیازمند است تا مهارتهای فرزندپروری و اصول اولیه را بداند.بسیار دیده شده که مادران شاغل به دلیل وظایف شغلی خود ،وقت جدایی از کودک به دلیل این اضطراب جدایی در کودک عذاب وجدان واحساس گناه شدیدی را تجربه می کنند و به دلیل چسبندگی کودک به مادر پس از بازگشت ،مادر احساسات ناخوشایندی را تا مدتها دارد.شروع این نوع اضطراب معمولا از سن هفت تا نه ماهگی است و به تدریج افزایش یافته ، به طوریکه در بیست ماهگی بیشترین شدت را دارد و پس از آن به تدریج کاهش می یابد.

پرستار کودک ،  پرستار سالمند در منزل ، پرستار سالمند ، پرستار کودک در منزل

توصیه کارشناسان این است که در این مرحله جدایی کمتر اتفاق بیفتد ولی برای افرادی که شاغل هستند و ناچارند که به دلیل انجام وظایف شغلی خود از کودکشان در این مرحله از رشد دور شوند، بهتر است از افرادی که کودک با آنها غریبه نیست کمک بگیرند ، تا بتوانند از این دوره بهتر عبور کنند.اگر مادر نیاز به استخدام پرستار و مراقب کودک داشت ،توصیه کارشناسان این است که پرستار و مراقب کودک مدتی را در کنار مادر، مراقبت از کودک را برعهده بگیرد تا احساس غریبگی کمتر شود و مراقب کودک بتواند اعتماد کودک رادر کنار مادر جلب کند و کودک در کنار پرستار خود، احساس ناامنی را که ناشی از اضطراب جدایی در این مرحله از زندگیش می باشد را نداشته باشد .در این موارد رابطه دوستانه مادر و پرستارکودک به عبور سالم ترکودک از این مرحله کمک می کند.

سپردن مسئولیت کودک به پرستار کودک یا مربی او شبیه یک باازی تیمی است که اگر هماهنگ نباشد به شکست منجر می شود. بنابراین بسیار مهم است که مادر و پرستار کودک از روشه ای یکسانی در برخورد با کودک استفاده  کنند و هماهنگی در چارچوبها و اصول رفتاری کودک اگر بین مادر و پرستار کودک وجود داشته باشد ،کودک دچار تعارض نخواهد شد و احساس امنیت بیشتری خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نگهداری سالمند در منزل تهران , پرستار کودک , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک در منزل,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:45



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: